Wszystkich opinii: 177. Pokazuję od 131 do 140. Opinie nie są weryfikowane.
icon up
22,6% 
icon down
 58,2% 
icon unknown opinion
 19,2% 
Default user logo
Zdzich

Opinia negatywna

Reklamowałem tablet KIANO CITY II z powodu przegrzewania się i zawieszania na białym lub czarnym ekranie. Tablet odesłano z powodu nieuznania reklamacji i tak zapakowano że na środku pękł ekran. Ewidentnie pęknięcie nastąpiło z powodu złego zapakowania, ale SUPER SERWIS twierdzi że zapakował prawidłowo i odrzuca roszczenie. Wysłałem zdjęcia ale to groch o ścianę.

Chcesz mieć problem - kupuj KIANO.
.dynamic.mm.pl | 02.10.2015, 18:10
R E K L A M A
Default user logo
wania

Opinia negatywna

Ludzie jeśli jesteście bogaci i stać Was na wyrzucenie paru stówek na ten sprzęt to kupujcie! Jeśli wiedziecie monotonne życie i potrzebujecie dawki adrenaliny i nerwów to tez kupujcie, "rozrywkę" o której wspomniałem zapewni Wam serwis tej firmy! A na poważnie powiem krótko - nigdy więciej sprzetu tej firmy!!!
.219.203.3 | 02.10.2015, 10:10
Default user logo
Golyl

Opinia neutralna

Z racji tego ze moj tablet wrocil i juz nie uznaja zadnej reklamacji naprawa gniazda zajela mi 3 sekundy lutownicą zagrzalem lut ktory puscil podczas uzytkowania a oni nawet nie odkrecili srubek. Teraz nie wiem co dalej aparat dalej wali foty na zielono a tablet na maxa sie wiesza bez reseta nie startuje chyba wgram andka 4.4 nie brandowego i tak mam po gwarancji jak bedzie dzialal to dam dzieciakom niech go wykoncza a zonie wezme jakiegos lenovo lub cos firmowego gdzie nie beda mnie mieli w d... 2 laptopy kilka telefonow sie przewinelo przez dom ale w zadnym nie zepsulo sie gniazdo ladowania cos nieprawdopodobnego!
.adsl.inetia.pl | 25.09.2015, 23:09
R E K L A M A
Default user logo
tomasz sokolnicki

Opinia negatywna

Odradzam zakup tabletów kiano lub cavion( to tak naprawdę ta sama firma tylko że kiano już jest spalona na polskim rynku)
Firma Barel Poland sp z o.o. robi sobie świetny biznes z nabierania klientów na produkty typu Kiano asistance.
Serwis praktycznie nieistnieje a wystarczy poczytać o "bezawaryjności" tej chinszczyzny "produkowanej w polsce"na forach internetowych.
średni czas działania 3miesiące!
Dałem się nabrać, straciłem pieniądze ale mam nauczkę.
.play-internet.pl | 25.09.2015, 12:09
Default user logo
maja

Opinia negatywna

Serwis to totalna porażka. Sprzęt na gwarancji na dzień dobry zaserwują ci wymianę co im się podoba oczywiście na twój koszt bo to jest wina upadku. Tak traktują klienta. Mój kiano 8 3g ms po aktualizacji do windows 10 nie działa automapa. Wysłałem sprzęt do serwisu. W odpowiedzi dostałem informację, że odpłatnie wgrany będzie windows 8.1 zapłaciłem 100 + 30 pln.
Sprzęt wrócił do mnie zapłaciłem 230 pln a windows 8.1 jak nie było tak nie ma. Pani w serwisie zaproponowała abym ponownie złożył reklamację. Tak sobie mój kiano jeździ do Krakowa w tą i z powrotem. Fajnie jest jak za komuny mają cię gdzieś. Nie polecam .
.elblag.vectranet.pl | 24.09.2015, 11:09
Default user logo
Golyl

Opinia negatywna

Wlasnie odebralem tablet ze sklepu KPINA reklamowalem poniewaz tablet nie laduje sie pewnie padlo gnazdo ladowania(ma juz prawie 2 lata) tablet robil zdjecia w kolorze ciemno zielonym oraz po 3 mies. od aktualizacji zaczal sie wieszac a czasami przed wlaczeniem trzeba bylo wcisnac reset zeby wogole sie wlaczyl. Odp Kiano uszkodzone gniazdo ladowania urzadzenie odeslano bez podjecia czynnosci serwisowej.
A NAWET NIE RACZYLI ODKRECIC SRUBECZEK I ZAGLADNAC DO SRODKA CO SIE STALO
.adsl.inetia.pl | 23.09.2015, 16:09
Default user logo
noe_333

Opinia negatywna

Nie polecam tabletu Kiano, mój odwiedził serwis 3 razy i teraz jest tylko zabawką dla dziecka.
.icpnet.pl | 07.09.2015, 17:09
R E K L A M A
Default user logo
Waldek

Opinia negatywna

Witam - na chwilę obecną totalna porażka. Tablet Intelect 8 3G przestał się włączać. Pięknie opisany "Assistance" gdzie po zgłoszeniu otrzymasz numer indywidualnie przydzielonego konsultanta to wielka ściema, bo na zgłoszenie odpowiada automat. W wiadomości jest napisane aby nie odpowiadać na te wiadomości, więc w zasadzie brak kontaktu. Następnego dnia pojawił się kurier, bez uprzedzenia - na szczęście byłem w domu, jednak musiałem na prędce zapakować tablet do wysyłki. Z tego wszystkiego nie umieściłem w pudełku dowodu zakupu - o czym dowiedziałem się jak tablet do mnie wrócił z informację, że nie podjęto działań serwisowych, bo brak było dowodu zakupu.
Teraz po pierwsze nie ma informacji na stronie Assistance co należy zapakować celem odesłania uszkodzonego urządzenia.
Po drugie, w dobie poczty elektronicznej, telefonów, itp. jaki problem aby dosłać skan.
Po trzecie to zanim otrzymałem sprzęt z powrotem dostałem wiadomość z serwisu, gdzie było napisane "Drogi Kliencie, Procedura reklamacji została zakończona - prosimy oczekiwać
na przesyłkę z naprawionym urządzeniem - kurier GLS (24-48h). "
Do końca nie wiedziałem o braku dowodu zakupu - żeby było śmieszniej mam wykupioną ekstra gwarancję na 5 lat.
Jak na chwilę obecną, to wielki minus za przedmiotowe traktowanie Klienta
.adsl.inetia.pl | 03.09.2015, 08:09
Default user logo
Tmuc

Opinia negatywna

Największy błąd jaki mogłem zrobić to kupić kiano tego nie można nazwać tabletem system wciąż się zawiesza bateria do dupy nie wspomnę o ładowaniu wieczność!!! Matryca si? rozwarstwia co do serwisu to nie istnieje zgłoszenie wysłane 3 miesiące temu bez odpowiedzi. Jeżeli macie kupić sobie tablet dołużcie trochę więcej i kupcie markowy produkt z obsługą klienta na wysokim poziomie. Ogólnie kiano to bezwartościowe coś.
.promax.media.pl | 30.08.2015, 13:08
Default user logo
ZbychuW

Opinia negatywna

Witam was ! W październiku 2013 roku zakupiłem KIANO Core 10.1 Quad . Od tamtej potry tablet odwiedził serwis 4 razy w tym 3 razy po miesiącu z tą samą usterką tj. System zawiesza się. Brak reakcji na komendy ( zwłaszcza przy przeglądarce internetowej ) po odczekaniu od 5 do 15 min dopiero reaguje na komendy. w trakcie ściągania aktualizacji praktycznie można go odłożyć bo jest bezużyteczny. Problem z ładowaniem . Od początku tz. od momentu zakupu praca tabletu jest daleka od normalnej . Zawiesza się . Czas reakcji kilku minutowa . Praktycznie brak możliwości korzystania z przeglądarki internetowej . bateria w trakcie użytkowania tylko 1-2 godzin np. przy filmach. Przy grach tylko godzinę . Praca na tablecie jest uciążliwa . Gdy po raz 4 wysłałem tablet do serwisu absurd sacunku rzekomego serwisu przekroczył sam siebie. W dniu 5 maja 2015 roku z serwisu KIANO otrzymałem oto taką informacje: informacja automatyczna
STATUS ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:
OTRZYMALIŚMY PRZESYŁKĘ
@@Reklamacja
Drogi Kliencie
Otrzymaliśmy Twoją przesyłkę.
Przystępujemy do działań umożliwiających usunięcie usterki.
Prosimy czekać na kolejne informacje. Przewidywany czas naprawy:
- do 5 dni roboczych w przypadku modeli objętych KIANO Assistance
- do 14 dni roboczych w przypadku pozostałych modeli
W uzasadnionych przypadkach czas naprawy może zostać wydłużony do 30 dni kalendarzowych. No i ślad po tablecie zaginął. Po kilkudniowym dobijaniu się na nr kontaktowy udało mi się dodzwonić w dniu 14.07.2015 roku. W słuchawce miły głos Pani która odebrała telefon oznajmił mi że tablet podlega wymianie i zostanie mi przedstawiona oferta z pośród kilku urządzeń abym wybrał sprzęt odpowiadający moim wymaganiom. Więc przebaczając 2 miesięczne spóźnienie usatysfakcjonowany oczekiwałem na kontakt przez koordynatora i propozycję wymiany sprzętu . No i tyle było mojej radości . Kontakt się urwał na dwa tygodnie . Po kilku mailach przypominających otrzymałem na odczepnego propozycję na nowy model Cavion Base 10 3G Odrzuciłem propozycję z oczywistych powodów tj. Opinie użytkowników na temat wadliwości tego modelu oraz jego specyfikację sprzętową która była daleka od specyfikacji mojego sprzętu. Po ok 2 tygodniach i kilku mailach ponaglających otrzymałem następną propozycje na Core 10.1 Dual ? uwierzcie mi myślałem że to jakiś żart i grzecznie im odpisałem cyt.: "Witam! Po sprawdzeniu specyfikacji urządzenia jakie zostało mi dzisiaj zaoferowane tj. Core 10.1 Dual mam wrażenie że serwis chce się mnie pozbyć . Tak naprawdę jestem już zmęczony tą całą sytuacją i wściekły na czas jaki zmarnowałem na oczekiwanie. Pamięć operacyjna DDR3 1GB zamiast 2 GB ponadto opinie użytkowników podkreślają ten sprzęt jako najbardziej wadliwy. Przepraszam ale chce sprzęt który posłuży mi jakiś czas i nie spędzi w serwisie następnego roku ( po czym serwis stwierdzi winę użytkownika - cyt.: opinie użytkowników ) . W związku z powyższym pozwoliłem sobie na dokładną analizę państwa produktów i chciałbym zaproponować "Kiano Intelect 10" które jest w tym samym przedziale cenowym w jakim dokonywałem zakupu swojego urządzenia . Specyfikacja urządzenia jest najbardziej zbliżona do mojego urządzenia a i opinie użytkowników pozwalają wierzyć że sprzęt będzie mniej awaryjny. Kiano Intelect 10 ma kilka dodatków jakich nie miał mój sprzet ale wydaje mi się że czas oczekiwania jaki był w związku z naprawami i serwisem zrekompensuje mi to a KIANO zachowa godny wizerunek. Pozdrawiam i czekam na państwa decyzję . " . Sprawa trafiła ponownie do koordynatora i po kilku dniach doczekałem się odpowiedzi ale z propozycją wymiany na Intelect 8 3G . Gdy się nie zgodziłem z przyczyn oczywiście czysto technicznych dostałem maila: " Witam, Serwis zaproponował Państwu trzy modele urządzeń Cavion Base 10 3G, Core 10.1 Dual oraz Intelect 8 3G, do wyboru w ramach wymiany za poprzedni sprzęt. W związku z tym Koordynator nie przychylił się do zaproponowania kolejnego modelu. Bardzo prosimy o informację e-mail, czy decydują się Państwo na któryś z zaproponowanych modeli, czy mamy odesłać Państwa aktualny tablet. "
Uwierzcie mi że myślałem że trafi mnie coś bardzo złego ale zacisnąłem zęby i im odpisałem : Witam ! W związku z powyższym że nie mam za dużego wyboru w oferowanym sprzęcie wybieram Intelect 8 3G ( mam nadzieję że sprzęt jest nowy, nie serwisowany i objęty 24 miesięczną gwarancją) ale zaznaczam że moja przygoda z państwa firmą dobiega końca i opinia jaką sobie wyrobiłem na państwa temat nauczyła mnie żeby wydawać pieniądze na sprzęt markowy mimo wyższej ceny. Nigdy nie zdarzyło się abym otrzymał gorszy sprzęt z renomowanych marek niż ten jaki zakupiłem. Proszę mi wierzyć jestem wściekły i bardzo rozgoryczony państwa podejściem do klienta i czas jaki zmarnowałem na oczekiwanie napraw oraz błędne diagnozowanie sprzętu przez serwis jak i propozycję wymiany sprzętu która jest nieadekwatna do strat jakie poniosłem ( mowa o czasie użytkowania sprzętu ). Pozdrawiam . P.S. Mam tylko nadzieję że czas oczekiwania na sprzęt nie wydłuży się o kolejny miesiąc. ?
No i tak naprawdę to od tamtej pory kontakt się urwał tak mailowy jak i telefoniczny . Minął już miesiąc dalej nic mimo zapewnień że otrzymam sprzęt najpóżniej w ciągu 14 dni.
Więc tym razem wysłałem już tylko informacyjnie : "Witam ! W związku z powyższym że, nie otrzymałem do dnia dzisiejszego oferowanego sprzętu tj. Intelect 8 3G który został mi zaoferowany w zamian za moje urządzenie Kiano Core 10.1 Quad n/s KC10Q ........ a które to jest nieadekwatne pod względem parametrów technicznych do mojego urządzenia tj. wielkość ekranu, pamięć RAM oraz pamięć wewnętrzna urządzenia żądam w ramach rekompensaty natychmiastowej wymiany urządzenia na Intelect 10 3G lub nowszy ( o identycznych parametrach ) lub zwrot gotówki w kwocie 599 zł jaką wydałem na zakup mojego urządzenia tj. Kiano Core 10.1 Quad n/s KC10Q ........ ( fotokopia paragonu w załączeniu ) . Od 5 maja urządzenie znajduje się w naprawie a od 10 lipca wiadomo że urządzenie Kiano Core 10.1 Quad n/s KC10Q 100430 podlega wymianie. Wymiana urządzenia była sztucznie opóźniana dziwnymi negocjacjami które mogły być załatwione w trakcie jednej rozmowy telefonicznej. W mailu z dnia 18.08.2015 (tj.6 dni temu) zostałem zapewniony że do końca tygodnia otrzymam już urządzenie. W dniu 24.08.2015 r. nadal nie mam urządzenia . Zgodnie z obowiązującym prawem jak i też warunkami gwarancji zostały przekroczone wszystkie terminy naprawy urządzenia jak i jego wymiany. W takim przypadku mam prawo żądać rekompensaty za poczynione szkody. Więc proponuję wymianę na Intelect 10 3G lub nowszy ( o identycznych parametrach ) lub zwrot gotówki w kwocie 599 zł w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od otrzymania tego maila . Proszę o podanie dokładnej daty i wysyłki urządzenia wraz z nr listu przewozowego lub tez terminu zwrotu gotówki. Informuję ponadto że wszystkie przesyłki które otrzymam od państwa a nadejdą bez wcześniejszego uzgodnienia zostaną zwrócone do nadawcy. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 48 godzin całą korespondencję wraz z dokładnym opisem zaistniałej sytuacji i zgłoszeniem przedstawię w Państwowej Inspekcji Handlowej oraz Rzecznikowi Praw Konsumenta. Podzielę się także swoimi opiniami na forach internetowych . Aby przyśpieszyć kontakt podaję mój nr telefonu 660.............
Więc drodzy czytelnicy chcący zakupić sprzęt KIANO zobaczcie co was czeka. Ja zaczynam spełniać wobec KIANO swoje obietnice i dzielę się moją opinią. Następna droga to urzędy tj. Państwowa Inspekcja Handlowa oraz Rzecznik Praw Konsumenta a także jeszcze kilka instytucji które umilą tej firmie życie. A jak to nie pomoże to jeszcze jest droga sądowa a mój adwokat ....... Pozdrawiam wszystkich i uważajcie na przyszłość na co wydajecie pieniądze......... ZbychuW
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 28.08.2015, 21:08
Wszystkich opinii: 177. Pokazuję od 131 do 140. Opinie nie są weryfikowane.


mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies