 
 		Jasiek
Opinia negatywna
				Kupiłem 3 miesiące temu telewizor przestał działać, już tydzień czekam na naprawę. Dziś dostałem telefon że za dwa dni będzie u mnie kurier który zabierze sprzęt do naprawy kiedy wróci nie wiem. Nie polecam. To taka [...] firma. Uważajcie na tę firmę.			
			
				.205.197.36 | 04.02.2021, 10:02				
			
		 
 		uhuru
Opinia negatywna
				Tragedia. Reklamują się jako wyrób Polski. W Chinach produkowany, nazwa jest Polska. Odradzam, lepiej kupić używane.Tacy producenci że brak wsparcia. Odradzam całkowicie. Oczywiście sam decydujesz, co chcesz kupić. Pozdrawiam			
			
				.215.192.94 | 02.02.2021, 20:02				
			
		 
 		szyn
Opinia negatywna
				Chińskie urządzenia lepiej działają, firma Kiano to chyba kupuje odrzuty chińskich producentów i sprzedaje jako swoje. Nie polecam kupować i denerwować się na działanie produktów tej firmy.			
			
				.229.157.83 | 06.10.2020, 21:10				
			
		 
 		nie polecacz tej firmy
Opinia negatywna
				To jakaś tragedia. Sprzęt leży u nich 2 tygodnie i piszą, że jest rozwalony, a tak naprawdę sami rozwalają ten sprzęt. Polecam omijać szerokim łukiem, straciłem przez nich ok. 2000 zł.			
			
				.134.188.227 | 03.08.2020, 14:08				
			
		 
 		Zasmuconick
Opinia negatywna
				Kiano elegance 13.6 360° po ponad roku, jeszcze na gwarancji, ekran w rejonie zawiasów zaczął odklejać się od obudowy. Wysłany do serwisu wrócił "bez podejmowania czynności naprawy, uszkodzenie spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem.
W/w uszkodzenie mechaniczne nie podlega gwarancji."
Czy po kupnie miałem postawić laptopa na biurku i nie zamykać przez 2 lata gwarancji, żeby zawiasy się nie zepsuły z winy użytkowania?
O baterii nawet nie będę wspominał
Nie polecam, odradzam kupno. Serwis działa na szkodę firmy zrażając do nich klientów.
			W/w uszkodzenie mechaniczne nie podlega gwarancji."
Czy po kupnie miałem postawić laptopa na biurku i nie zamykać przez 2 lata gwarancji, żeby zawiasy się nie zepsuły z winy użytkowania?
O baterii nawet nie będę wspominał
Nie polecam, odradzam kupno. Serwis działa na szkodę firmy zrażając do nich klientów.
				.219.70.81 | 03.07.2020, 11:07				
			
		 
 		leon
Opinia negatywna
				tablet Kiano to żart!!!!!!			
			
				.173.197.193 | 13.06.2020, 16:06				
			
		 
 		Riddler
Opinia negatywna
				Rok temu zakupiłem Kiano Slim TV 40". Od razu po wyjęciu z pudełka podpiąłem pod niego komputer. Jakie było moje zdziwienie gdy się okazało że 3 porty HDMI nie działają. Sprawa do dziś nie jest wyjaśniona.			
			
				.173.12.197 | 03.06.2020, 11:06				
			
		 
 		Piotr
Opinia neutralna
				Witam. Kupiłem kiano. Ale to porażka. Co bym nie wgrał, to mi to konfiguruje. A dziś chce, jeśli chcę wejść na chroma, to mam podać mail, hasło, a może i pesel i numer konta. mam tego dość.			
			
				.249.248.16 | 11.05.2020, 00:05				
			
		 
 		Awerty
Opinia negatywna
				Mam modem lte KIANO. nie spodziewałem się, że nawet takie proste urządzenie można źle zrobić. Stale się rozłącza, przegrzewa, gubi zasięg. Po miesiącu używania dałem sobie spokój i kupiłem huaweia lte. I nastał spokój. Pieniądze wydane na ten pseudomodem Kiano uważam za wyrzucone.			
			
				.80.35.34 | 16.04.2020, 23:04				
			
		 
 		Niezadowolony
Opinia negatywna
				Na miesięcznym tablecie samo, tak - naprawdę samo pojawiło się pęknięcie wzdłuż ekranu na środku. Serwis Kiano powiedział że sprawdzą czy to wina ich czy uzytkownika. Powiedzieli że to wina nasza gdzie tablet zbił się po lekkim wzięciu na ręce na naszych oczach, a dbaliśmy o niego! No cóż - podszedł do naprawy za 100zl. Jak wrócił to się samo wszystko klika i sam sobie włącza aplikacje. Nigdy więcej kiano			
			
				.248.163.162 | 15.03.2020, 00:03				
			
		 
	 
	 
	 
                 
                 
                