T-Mobile USA wycofuje REVVL 7 Pro! Czy T Phone też mają problemy?

Opublikowane:
fot. T-Mobile

Sieć T-Mobile wycofuje jeden ze swych operatorskich smartfonów z rynku USA! Czy podobne modele znikną również z naszych półek?

Sieć T-Mobile od dłuższego czasu ma w ofercie smartfony pod własną marką. U nas znane są jako T Phone, ale w USA występują pod nazwą REVVL - choć tak naprawdę są niemalże identycznymi konstrukcjami. I to właśnie w USA wystąpił pewien problem. Tamtejszy oddział T-Mobile ogłosił, iż czasowo wycofuje ze sprzedaży model T-Mobile REVVL 7 Pro 5G, występujący u nas jako T Phone 2 Pro 5G.

Rozsyłany do dystrybutorów w USA komunikat T-Mobile wzywa ich do odesłania posiadanych na stanie egzemplarzy REVVL 7 Pro 5G, włączając w to również egzemplarze demonstracyjne. Nie podano przyczyny wycofania tego modelu - ale napisano, że dzieje się to "w trosce o zachowanie najwyższych standardów". Najwyraźniej, smartfon trapi jakaś przypadłość, której nie da się wyeliminować w drodze aktualizacji. Nieoficjalnie mówi się o problemach z podstawową aplikacją - czyli apką telefonu. Ponoć nagminnie się restartuje, utrudniając korzystanie z głównej funkcji urządzenia.

Czy bliźniaczy dla REVVL 7 Pro 5G, oferowany u nas T Phone 2 Pro 5G także ma tą usterkę? Nie! Jak dotąd, nie ma żadnych wyraźnych sygnałów o problemach z T Phone sprzedawanymi w Polsce. Sieć oficjalnie nie wycofuje ich, aczkolwiek na stronie producenta widać tylko podstawowy model T-Mobile T Phone 2 5G - nie Pro. Czy to oznacza, że model ten wycofano również z naszego rynku? Wysłaliśmy zapytanie w tej sprawie do polskiego oddziału operatora - oto oficjalna odpowiedź: "Na krótko wstrzymaliśmy sprzedaż T Phone’a 2 Pro, by wyjaśnić te sygnały, jednak została ona już wznowiona. Jakość oferowanych produktów jest dla nas najwyższym priorytetem i możemy potwierdzić, że T Phone 2 pro w pełni spełnia nasze bardzo wysokie standardy". Innymi słowy, polscy klienci nie muszą się niczym martwić. Wszystko wskazuje na to, że problem jest specyficzny wyłącznie dla modeli z oprogramowaniem na rynek USA. Wycofane tam egzemplarze wrócą zapewne do sprzedaży po zmianie oprogramowania. Warto wspomnieć, że jak na razie, amerykański T-Mobile nie ogłasza akcji serwisowej, nie wzywa klientów do zwrotu urządzeń. Najwyraźniej są naprawiane na bieżąco...

O autorze
adam-lukowski.jpg
Adam Łukowski

Od 25 lat w branży nowoczesnych technologii. Pamięta pierwsze komórki i początki mobilnego internetu, ma za sobą również pracę w poczytnych czasopismach. Od początku istnienia mGSM.pl dostarcza aktualności i recenzuje urządzenia, korzystając z wiedzy i nabytego przez lata doświadczenia.

Artykułów: 16338

Ten artykuł nie ma jeszcze opinii. Bądź pierwszy i zapoczątkuj dyskusję!
Dodaj swoją opinię!
R E K L A M A

 Niestety, ale nie ma jeszcze żadnych opinii.

 Dodaj swoją opinię!

Aktualności

Wszystkie aktualności

Recenzje

Wszystkie recenzje


Ostatnio przeglądane

mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies