
Daily Mirror przytoczyło wyniki fajnej ankiety, przeprowadzonej przez Tesco Mobile wśród 2000 Brytyjczyków. Miała ona wykazać, co powinno znaleźć się w idealnym wymarzonym smartfonie
Trzeba przyznać, że wyniki ankiety wypadły interesująco i pokazują, jakie faktycznie potrzeby mają użytkownicy komórek w Wielkiej Brytanii. Otóż ponad jedna czwarta z ankietowanych chce, aby ich telefon automatycznie przeszukiwał zdjęcia i usuwał duplikaty. Połowa chciałaby mieć uniwersalny identyfikator rozmówcy - taki, by zawsze wiedzieć, kto dzwoni. Inny pomysł to blokada mediów społecznościowych, która uruchamia się po zbyt długim ich przewijaniu, oraz możliwość przekazania pozostałego transferu danych na cele charytatywne.
Ilu użytkowników faktycznie ma swój wymarzony telefony? Według badania Tesco Mobile tylko 39 procent użytkowników. Stwierdzono też, że największą przeszkodą w posiadaniu lepszego telefonu jest cena (71%) lub jest to związane z aktualną umową z operatorem (16%).
A to 10 najważniejszych rzeczy, które Brytyjczycy dodaliby do swoich telefonów marzeń:
- Uniwersalny identyfikator rozmówcy.
- Ekran, który jest niemożliwy do stłuczenia.
- Ładowanie bezprzewodowo z dowolnego miejsca w pomieszczeniu.
- Tańsze zakupy przy pomocy smartfonu, np. żywności.
- Automatyczne odrzucanie wszelkich podwyżek cen umów z operatorem.
- Automatyczne sortowanie obrazów, aby usunąć duplikaty.
- Podarowanie pozostałe danych wybranej organizacji charytatywnej.
- Filtr wiadomości pisanych po spożyciu nadmiaru alkoholu - czy raczej blokada wysyłania SMS-ów pisanych po pijaku.
- Blokada dostępu do mediów społecznościowych, jeśli tablica/feed przewijane były zbyt długo.
- FaceTime z kimś sławnym.