
Kilka dni temu Redmi zaprezentowało swój pierwszy smartfon do gier, Redmi K40 Gaming Edition. Wyprzedał się on w kilka sekund w przedsprzedaży, a teraz, podczas pierwszej oficjalnej sprzedaży udowodnił, że jest smartfonem bardziej popularnym niż się wydawało.
Redmi ogłosiło, że gamingowy Redmi K40 sprzedał się w ponad 100 000 egzemplarzy w zaledwie 60 sekund. Firma planuje w tym roku sprzedać ponad 1,7 miliona sztuk tego modelu, więc początek jest obiecujący. Warto dodać, że w Chinach całkowita sprzedaż smartfonów dla graczy w zeszłym roku wyniosła od 1,6 do 1,7 miliona sztuk. Redmi chce osiągnąć analogiczny wynik przy pomocy tylko jednego urządzenia, co jest bardzo ambitnym planem.
Według Lu Weibinga, CEO Redmi, smartfony do gier nie są popularne gdyż są zbyt drogie. Redmi K40 Gaming Edition ma natomiast bardzo konkurencyjną cenę - jak na model dla graczy. Cena tego urządzenia wynosi 1999 juanów (ok. 309 dolarów). Weibing ujawnił, że firma od dłuższego czasu analizuje rynek gamingowych smartfonów i zdecydowała się na niego wejść ze względu na rosnącą liczbę młodych użytkowników.
Źródło: Gizchina