Escobar Inc zwija się po fali oszustw związanych ze smartfonami

Opublikowane:

Czy to koniec Escobar Inc.? Dwa miesiące temu firma pozwała największy europejski FinTech - Klarna - oferujący usługi finansowe dla klientów sklepów e-commerce. A teraz usunęła ze swojej strony wszelkie ślady po sprzedawanych telefonach. O co chodzi?

Czego dotyczył pozew? Otóż szwedzka firma nie wypłaciła Escobarowi 400 tys. euro, należnych za tysiąc telefonów komórkowych marki Escobar, sprzedawanych za pośrednictwem platformy Klarna. Serwis twierdzi, że wstrzymał pieniądze, gdyż sprzedane smartfony nigdy nie zostały dostarczone klientom, więc powinni oni odzyskać pieniądze.

Od grudnia 2019 do lata 2020 firma Escobar Inc. "wypuściła" trzy smartfony. Ostatnim był ESCOBAR GOLD 11 PRO, czyli iPhone 11 Pro ze złotą obudową. Teraz nie ma możliwości, by kupić cokolwiek od Escobara. Na stronie internetowej usunięto wszystkie produkty, a na Twitterze wyczyszczono konto marki ze wszystkiego, co dotyczy smartfonów Escobar Inc. Być może to jakieś efekty związane z pozwem. Może oznacza koniec oszukiwania kupujących przez Escobar Inc. Choć to pewnie nie jest ostatnie słowo Roberto Escobara...

Źródło: Notebookcheck

O autorze
jolanta-szczepaniak.jpg
Jolanta Szczepaniak

Dziennikarka - w zawodzie od 10 lat. Absolwentka UŁ. Dawniej związana z miesięcznikiem "Mobile Internet", obecnie publikuje testy w serwisie mGSM.pl. Sporadycznie blogerka i wikipedystka. Na co dzień fanka mobilnych technologii i internetu, gadżeciara, serialomaniaczka i nałogowa czytelniczka książek oraz prasy popularyzującej naukę.

Artykułów: 2757

Ten artykuł nie ma jeszcze opinii. Bądź pierwszy i zapoczątkuj dyskusję!
Dodaj swoją opinię!
R E K L A M A

 Niestety, ale nie ma jeszcze żadnych opinii.

 Dodaj swoją opinię!

Aktualności

Wszystkie aktualności

Recenzje

Wszystkie recenzje


mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies