myPhone 1080 z infolinią opiekuńczo-medyczną Pol-Assistance

Opublikowane:

29 marca 2011 r. odbyła się konferencja prasowa firm Pol-Assistance i myPhone, promująca specjalną edycję telefonu myPhone 1080 Duro z dostępem do innowacyjnej infolinii medyczno-opiekuńczej obsługiwanej przez Pol-Assistance.

Ideą przewodnią wspólnego projektu obu firm jest wyjście naprzeciw potrzebom stale rosnącej i tym samym coraz bardziej istotnej grupy klientów, jaką są osoby w starszym wieku oraz osoby, które nie potrafią się odnaleźć w dzisiejszym świecie przepełnionym nowymi technologiami.

myPhone 1080 DUROmyPhone 1080 DURO
Fot. myPhone
Producent telefonów myPhone zapewnia ze swej strony nowoczesny, ale bardzo prosty w obsłudze telefon ze specjalnie dedykowanej serii myPhone Simple Life - urządzeń przyjaznych dla użytkownika. Model 1080 Duro o długim czasie czuwania wyposażony jest w "mówiącą" klawiaturę, proste menu wyświetlane na kolorowym, kontrastowym wyświetlaczu, głośne dzwonki, elegancką obudowę z metalu i tworzyw sztucznych oraz duże, czytelnie opisane klawisze. Posiada też przycisk SOS w tylnej części obudowy, umożliwiający kontakt z infolinią Pol-Assistance. Działająca od ponad 17 lat na rynku usług assistance i call center firma Pol-Assistance gwarantuje natomiast całodobowy kontakt z lekarzem oraz wykwalifikowanym personelem, będącym w stanie zorganizować dostawę leków oraz udzielić informacji na temat m.in. zasad dochodzenia roszczeń odszkodowawczych, placówek medycznych, profilaktyki zdrowotnej.

Promocyjna sprzedaż zestawu myPhone 1080 Duro z infolinią Pol-Assistance oraz kartą startową Play Fresh rozpocznie się 1 kwietnia w największych sieciach sprzedaży i potrwa przez kolejnych 6 miesięcy, a sugerowana cena detaliczna zestawu będzie niższa aż o 100 złotych od dotychczasowej ceny myPhone 1080 Duro.

Na postawie informacji firmy myPhone

O autorze
adam-lukowski.jpg
Adam Łukowski

Od 25 lat w branży nowoczesnych technologii. Pamięta pierwsze komórki i początki mobilnego internetu, ma za sobą również pracę w poczytnych czasopismach. Od początku istnienia mGSM.pl dostarcza aktualności i recenzuje urządzenia, korzystając z wiedzy i nabytego przez lata doświadczenia.

Artykułów: 16247

Ten artykuł skomentowano już 3 razy.
Zobacz najnowsze opinie lub dołącz do dyskusji i dodaj opinię!
Dodaj swoją opinię!
R E K L A M A
Opinie nie są weryfikowane.
icon up
33,3% 
icon down
 0,0% 
icon unknown opinion
 66,7% 
Default user logo
tyger

Opinia neutralna

z tym, że to całkowicie zmienia funkcjonowanie klawisza SOS czy tylko dodaje mu kolejną funkcję?
.e-wro.net.pl | 10.04.2011, 19:04
R E K L A M A
Default user logo
Kermit

Opinia neutralna

Brawo! Naprawde dobry pomysł
.ip.netia.com.pl | 30.03.2011, 19:03
Default user logo
tyger

Opinia pozytywna

musze powiedzieć, że to już jest najciekawsza oferta dla seniorów jaka kiedykolwiek wyszła. jest godna uwagi.
.e-wro.net.pl | 30.03.2011, 18:03
R E K L A M A

Aktualności

Wszystkie aktualności

Recenzje

Wszystkie recenzje


mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies