Problemy z zasilaniem w Nokii N8

Opublikowane:

Nokia potwierdziła, że niektóre egzemplarze modelu Nokia N8 mają pewne problemy z zasilaniem. Producent zapewnia, że wada dotyczy niewielkiej ilości sprzedanych telefonów i jest korygowana w ramach gwarancji.

Klienci, których dotyczy wada polegająca na nieprawidłowym włączaniu się telefonu powinni zgłosić się w tej sprawie do Nokia Customer Care. Fiński producent nie wspomina jakie są dokładnie objawy, ale wspomina, że niewielu klientów zgłosiło, że ich Nokia N8 nie włącza się tak, jak powinna.

Wywiad z Niklasem Savanderem
film: Nokia Conversations przez YouTube

Finowie zapewniają oczywiście, że wysoka jakość produktów jest ich priorytetem. Powyżej i na Nokia Conversations można obejrzeć film, w którym wiceprezes Niklas Savander tłumaczy co producent robi w kwestii N8, by mieć samych zadowolonych klientów, zapewniając że nawet niewielka grupa użytkowników jest dla marki bardzo ważna. Nie ma mowy o jakiejś konkretnej partii N8, czy konkretnym rejonie geograficznym, do którego trafiły wadliwe egzemplarze.

Istotne jest to, że Nokia nie chowa głowy w piasek i rzetelnie zapewnia pomoc tym, którzy poczują się poszkodowani.

Na postawie informacji serwisu producenta Nokia Conversations

O autorze
jacek-filipowicz.jpg
Jacek Filipowicz

Dziennikarz specjalizujący się w rynku urządzeń elektronicznych, ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń przenośnych, telefonów, smartfonów i tabletów. Związany z katalogiem mGSM.pl od początku istnienia serwisu. Od 2012 roku pełni funkcję redaktora naczelnego. Autor testów, recenzji, aktualności.

Artykułów: 2024

Ten artykuł skomentowano już 4 razy.
Zobacz najnowsze opinie lub dołącz do dyskusji i dodaj opinię!
Dodaj swoją opinię!
R E K L A M A
Opinie nie są weryfikowane.
icon up
0,0% 
icon down
 0,0% 
icon unknown opinion
 100,0% 
Default user logo
jaaaa

Opinia neutralna

Odnośnie serwisu Nokia w polsce.
Telefon N95 oddany do serwisu , zwrotna informacja że płyta główna do wymiany , koszt ok 2000 PLN ( wartość telefonu nowego w tym czasie ok. 1200 PLN ), kazałem zwrócić telefon , naprawiłem za 120 PLN i działa do dzisiaj już ponad rok od Mojej naprawy . Pozdrawiam serwis ;-)
.internetdsl.tpnet.pl | 04.01.2011, 15:01
R E K L A M A
Default user logo
kot100

Opinia neutralna

Serwis na pewno w Polsce Nokii działa dobrze. Przykładem może być,że celowo uszkodziłem płytę główną w telefonie koleżanki, bo telefon się wieszał w różnych odstępach czasu. Serwis bez problemu wymienił telefon na nowy.
IMHO to przykład na niekompetentne działanie serwisu.
.238.194.1 | 30.12.2010, 10:12
Default user logo
SuperS

Opinia neutralna

Nokia dba o klientów,i tu z całą pewnością się zgodzę, miałem multum telefonów nokii,i zawsze służyły w pełnym znaczeniu tego słowa i zawsze można było na nie liczyć.
Nie dawno kupiłem SE Spiro,(W100i) sądząc po reklamach, był naprawdę warty uwagi,mam go 2 tygodnie i już wiem że już sony ericsson nie zostanie przeze mnie kupiony.
Spiro to totalna paranoja, telefon zacina się, wyłącza się sam, nie czyta karty pamięci nawet sms nie napiszesz bo ci telefon poda że nie mas wolnej pamięci, a w rzeczywistości nie masz zajetego ani jednego Kb w tel!
I sony nie robi z tym nic, łaskawcy nawet nie poinformowali że wydadzą aktualizację dla swojego badziewia. W ogóle jak można wprowadzić na rynek telefon który, działa wadliwie? chyba jednak można.
I nie chodzi już tu tylko o samego spiro ale o całą serie nowych modeli sony (W205, Zylo, Xperia, S312, W302) to tylko te które miałem okazje widzieć na własne oczy.
Ostatnio kolega sprzedał nową Xperie X10, za śmieszne pieniądze 700zł bo nie mógł już wytrzymać z softem padaką 3 razy pod rząd ten sam problem bo soft pada (Android) telefon ma jakaś wadę techniczą która uszkadza pamięć ROM, bo jak inaczej wytłumaczyć to że HTC magic, który jest starszy od Xperii i ma ten sam System, śmiga jak należy, a ta kobyła lezy na serwisie? Horror wiem jak ta firma podchodzi do klientów, wiem to na przykładzie P800 którego miałem od premiery i późniejszej aktualizacji która się, łaskawie pojawiła.
Odradzam każdemu, już niż nie pierwsza moja wtopa z sonym ale na szczęście ostatnia. Lepiej kup nokię z której pozostaniesz zadowolony
.152.148.32.dsl.dynamic.eranet.pl | 25.11.2010, 22:11
R E K L A M A
Default user logo
Rzól

Opinia neutralna

Prezes mógł powiedzieć po prostu, że uzytkownicy źle włączają swoje telefony. :D Innej firmie to prawie przeszło...
.chello.pl | 19.11.2010, 15:11

Aktualności

The Brilliant Collection już w Polsce

The Brilliant Collection już w Polsce

05.09.2025

W Polsce jest już dostępna pierwsza ekskluzywna kolekcja marek Motorola i Swarovski. The Brilliant Collection to połączenie technologii i designu – limitowana edycja smartfona Motorola RAZR 60 oraz ozdobione kryształami słuchawki Moto Buds Loop tworzą zestaw, który zachwyca stylem, blaskiem i funkcjonalnością. więcej

Meizu 22 w przedsprzedaży

Meizu 22 w przedsprzedaży

05.09.2025

Smartfon Meizu 22, którego premiera była kilkukrotnie przesuwana, trafił w tym tygodniu do przedsprzedaży. Najnowsze doniesienia wskazują, że urządzenie jednak nie otrzyma układu Snapdragon 8 Elite, jak wcześńiej spekulowano. więcej

Wszystkie aktualności

Recenzje

Wszystkie recenzje


Ostatnio przeglądane

mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies