
Nokia potwierdziła, że niektóre egzemplarze modelu Nokia N8 mają pewne problemy z zasilaniem. Producent zapewnia, że wada dotyczy niewielkiej ilości sprzedanych telefonów i jest korygowana w ramach gwarancji.
Klienci, których dotyczy wada polegająca na nieprawidłowym włączaniu się telefonu powinni zgłosić się w tej sprawie do Nokia Customer Care. Fiński producent nie wspomina jakie są dokładnie objawy, ale wspomina, że niewielu klientów zgłosiło, że ich Nokia N8 nie włącza się tak, jak powinna.
Wywiad z Niklasem Savanderem film: Nokia Conversations przez YouTube |
Finowie zapewniają oczywiście, że wysoka jakość produktów jest ich priorytetem. Powyżej i na Nokia Conversations można obejrzeć film, w którym wiceprezes Niklas Savander tłumaczy co producent robi w kwestii N8, by mieć samych zadowolonych klientów, zapewniając że nawet niewielka grupa użytkowników jest dla marki bardzo ważna. Nie ma mowy o jakiejś konkretnej partii N8, czy konkretnym rejonie geograficznym, do którego trafiły wadliwe egzemplarze.
Istotne jest to, że Nokia nie chowa głowy w piasek i rzetelnie zapewnia pomoc tym, którzy poczują się poszkodowani.
Na postawie informacji serwisu producenta Nokia Conversations
Zobacz najnowsze opinie lub dołącz do dyskusji i dodaj opinię!