R E K L A M A

Samsung Galaxy S III mini
Opinie użytkowników

Wszystkich opinii: 315. Pokazuję od 121 do 130.
53,0% 
 20,0% 
 27,0% 
pawel888
Telefon sprawuje się doskonale. Fajnie wygląda, działa szybko i bez problemów, a bateria trzyma średnio około 2 dni przy normalnym użytkowaniu. Polecam każdemu
.toya.net.pl | 23 Mar 2014, 14:03
lila
Ja mam ten telefonik od września 2013. Jest niezawodny pod każdym względem :)
Ma wszystko!!! Najlepszy dotykowy jaki kiedykolwiek miałam. Mały, poręczny, szybki,nie tnie się, dobrze leży w dłoni. Mogę na nim zrobić dosłownie wszystko. Jedyne do czego mogę się przyczepić to bateria. Trzyma średnio 8-9 godzin i przez to muszę ją ładować codziennie. Chociaż przy mojej ilości użytkowania z urządzenia wcale się nie dziwię. Aczkolwiek gorąca polecam :)
.adsl.inetia.pl | 20 Mar 2014, 23:03

asdasdasd
posiadam go od wrzesnia zeszlego roku, jest niezawodny pod kazdym wzgledem, szybko rekaguje, ne zacina sie, dobre przegladanie stron fb, mail yt, wszytsko jak powinno prosty lekki jestem w 100% zadowolona , polecam.
.17.33.230.atman.pl | 20 Mar 2014, 17:03
mariush
Jestem szczesliwym posiadaczem telefonu. Jest to najlepszy smartfon za rozsadna cene. Posiadam telefon od maja 2013 roku i jestem naprawde zadowolony.
Zalety:
Swietny wyswietlacz amoled hd i gorilla glass ktore jest bardzo przydatne,ekran wogole sie nie rysuje.
Wifi
Fajny procesor. Mozna grac w bardziej wymagajace gry jak np.GTA vice city bez przycinki, wszystko chodzi smukle i bez przycinek
Aparat robi fajnej jakosci zdjecia jak i nagrywa filmy
System android
Fajna stylistyka
Wady:
Slaba jakosc zdjec robionych przednią kamera
Troche slabe wykonanie plastikow
Jezeli ktos chce fajny smartfon w rozsadnej cenie jak najbardziej polecam
.ssp.dialog.net.pl | 18 Mar 2014, 15:03

Aga993
Telefon jest cudowny wi-fi i kamera działa bez zarzutów. Kolory są bardzo żywe, ma dużą pojemność. Sprzęt działa na wi-fi dzień góra dwa. Podsumowując jest świetny. ?
.toya.net.pl | 13 Mar 2014, 21:03
shaggy
Wy mówicie, że działa 3 dni bateria. Ja mam telefon od lipca 2013 i przy moim użytkowaniu trzyma mi max. 3 godziny. Bardzo lubię ten telefon, ale niestety bateria do wymiany.
.free.aero2.net.pl | 10 Mar 2014, 10:03
Marx
Telefon ogolem bardzo dobry, lekki, dobry wyswietlacz, bateria spokojnie trzyma jeden dzien, wifi jest ok. Jedyny moj problem z nim to niemozliwosc przenoszenia plikow z karty wewnetrznej na karte zewnetrzna.
Polecam
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 05 Mar 2014, 21:03
Air4200
Telefon dobry, niewielki, nie to co s4 czy z1. Bateria trzyma spokojnie cały dzień. Dobry wyświetlacz, ale za to słaby aparat i wolę nie wiedzieć co się stanie po upadku.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 05 Mar 2014, 10:03
mozilla007
@nikwa1
To Ty i ktoś jeszcze co pisał o tym problemie, macie jakąś aplikację wybudzającą lub nie pozwalającą poprawnie uśpić telefonu. Jedynie ciągła synchronizacja i podłączenie do internetu łącznie z lokalizacją itp może wykończyć baterię w nie cały dzień.
.adsl.inetia.pl | 05 Mar 2014, 00:03
nikwa1
Potwierdzam, bateria wystarcza na 20 godzin. Muszę wyłączać na noc rano jest już klapa. Telefon mam od maja 2013 r. Aparat lekki, ale trzeba nosić ładowarkę. Ale gdzie ją nosić w kieszeni?
Beznadzieja!!!
.adsl.inetia.pl | 01 Mar 2014, 14:03

Wszystkich opinii: 315. Pokazuję od 121 do 130.