Wszystkich opinii: 177. Pokazuję od 91 do 100. Opinie nie są weryfikowane.
icon up
22,6% 
icon down
 58,2% 
icon unknown opinion
 19,2% 
Default user logo
Xerden10

Opinia negatywna

Moja opinia jest negatywna, nie dość że sprzęt jest średniej jakości to serwis olewa wszystkich i robi urządzenia za dopłatą. Tylko im sprawę w sądzie zrobić by oddali każdemu kasę za ten złom!
.146.62.160.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl | 09.11.2016, 16:11
R E K L A M A
Default user logo
Andrzej

Opinia neutralna

Ciekawe jaki procent zadowolonych użytkowników pisze pochwały pod adresem firmy a jaki niezadowolonych gani firmę. Sadze że proporcje sa jak 1 do 10. Frustracje trzeba jakos wyładowac a bezwaryjnosc traktuje sie jak normę. Mam jakiegos tableta Kiano i działa juz rok. Wiec zgodnie z powyzsza logika nie pisalem ze jest cudnie. Bo jest normalnie - działa i juz. A wszedlem tutaj szukajac opinii o Kiano Intelect X2. Kupuje go jutro i podziele sie za jakis czas moimi uwagami. W teorii to najlepszy sprzet z dostępnych w sieciówkach "komputerków" i do tego jeden z tanszych bo w promocji jest za 799 w EURO AGD. Licze na bezawaryjnosc. I mam nadzieje ze mam racje i ta ilosc negatywnych postów to kwestia socjologiczna a nie oddajaca rzeczywistość.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 01.11.2016, 15:11
Default user logo
Anna

Opinia negatywna

Witam,

Byłam posiadaczką Slim Tab8. Oprócz tego, że urządzenie nie nadawało się do użytku ( już po dwóch tygodniach od momentu kupna gniazdo ładowania przestało działać), gwarancja na mój sprzęt nie miała żadnego znaczenia. Po wysyłce urządzenia do serwisu poinformowano mnie, że może on zostać naprawiony jedynie odpłatnie, bo uszkodzenie jest z mojej winy. Zapłaciłam za wymianę gniazda ładowania. Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że urządzenie, rzekomo naprawione, zaraz po odbiorze w dalszym ciągu nie działało.
Nie będę się rozpisywać jak działa serwis. Napiszę tylko, że sprzęt był w naprawie 3 razy. (W tym 2 razy straciłam kasę na wymianę gniazda).

FIRMY STANOWCZO NIE POLECAM. LEPIEJ DOŁOŻYĆ PARĘ ZŁOTYCH I MIEĆ SPRZĘT DZIAŁAJĄCY I DOBRY SERWIS, NIŻ MARNOWAĆ PIENIĄDZE I ZDROWIE NA KIANO.
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 09.10.2016, 22:10
R E K L A M A
Default user logo
YakeS

Opinia negatywna

Serwis gwarancyjny prawie w ogóle nie istnieje. Ponad miesiąc nie mam sprzętu i nie wiadomo ile to jeszcze potrwa. Jest to już 2 naprawa i wymieniają to samo (płyta główna). Urządzenie przegrzewało się. Na początku użytkowania tego tabletu byłem zadowolony ale niepokoiła mnie temperatura tego urządzenia. W końcu wyłączył się i nie włączył się ponownie. Po pierwszej naprawie działał TYLKO 4 dni i wystąpił ten sam problem. NIE POLECAM!!!!!
.elomza.pl | 26.09.2016, 08:09
Default user logo
Aga

Opinia negatywna

Odradzam firmę kiano tablet posiadał jeszcze pół roku gwarancji niestety naprawy odnowiono. Zepsuło się gniazdko od ladowania więc stwierdzono po 2tygodniach że to uszkodzenie mechaniczne. Po drodze jeszcze ukradziono kartę SD.
.multi.internet.cyfrowypolsat.pl | 25.09.2016, 11:09
Default user logo
Mariusz

Opinia neutralna

kupując tablet Kiano intelect 8 nie liczcie zbytnio na możliwość naprawy po okresie gwarancyjnym - tablet ten choć by ze względu na wymianę digitizera czyli dotyku jest tak zrobiony i zaklejony byście najlepiej go uśmiercili można digitizer lekko podgrzać by klej był bardziej miękki ale uwaga bo tylna część obudowy też jest cienką szybką! - bardzo łatwo pęka - słowem dla nawet w miarę pojmującego temat jest to droga przez mękę. Chinole bardzo się postarali by go nie naprawiać -podczas gwarancji i po digitizer w serwisie Kiano jest wymieniany razem z obudową - oni się nie pie-dolą z badziewiem które sami wyprodukowali. Tak więc do puki działa - jest ok zwłaszcza podczas gwarancji za wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych np. digitizera. Inaczej - cel i do śmietnika.
.dynamic-ww-05.vectranet.pl | 22.09.2016, 11:09
Default user logo
aks

Opinia neutralna

LUDZIE NIE KUPUJCIE PRZYPADKIEM TABLETÓW KIANO. BARDZO AWARYJNE

Po krótce opiszę dlaczego. Mam w domu trzy Kiano: CORE 10.1 Dual 3G oraz dwa INTELEKT 8 3G z czego jeden na Windowsach. Wszystkie trzy okazały się bardzo awaryjne i były w serwisie każdy po parę razy. Dlaczego zatem kupiłem trzy, wyjaśniam, kupiłem Core 10.1 i byłem bardzo zadowolony, więc jak ukazał się Intelekt na Windowsach kupiłem drugi dla żony, gdyż chciała z Windowsami. Zaraz po tym popsuł się mój Core, wysiadł ekran, a ponieważ właśnie mu się skończyła gwarancja kupiłem trzeci Slim Tab 8 3G w zamian dla siebie. Tak się skończyło moje uwielbienie firmy Kiano. Prawie jednocześnie żony przestał się ładować, a w moim ekran zgasł zupełnie. Żony po dwóch naprawach jakoś tam działa, a mój po przetrzymywaniu w naprawie bez mojej zgody został wymieniony właśnie na Intelekt 8 3G. Dostałem nowy, zadowolenie pełne, ale jakież moje było zdziwienie gdy nie dał się włączyć, więc odesłałem do naprawy. Wymienili płytę główną i działał. Jednak część oficjalnych aplikacji ze sklepu nie dała się zainstalować wyskakiwał komunikat że urządzenie nie jest kompatybilne więc odesłałem do naprawy. Zaktualizowali oprogramowanie, ale w dalszym ciągu aplikacje mnie interesujące były niekomatybilne. Więc kolejny raz odesłałem do naprawy. Otrzymałem tablet i odpowiedź że tablet jest dobry i nie ponoszą odpowiedzialności za aplikacje. Zgoda, ale miałem inny tablet na którym one działały, a wymienili mi, bez mojej wiedzy i zgody na taki gdzie nie działają czyli na Intelekt 8 3G. Więc zażądałem zwrotu sprawnego takiego modelu jaki kupiłem czyli Slim Tab 8 3G. Odpisali cytując ustęp z warunków gwarancji, że mają prawo wymienić na podobny model. To tak po krótce opisałem. Efekt jest taki, że nie mam tego tabletu już od trzech miesięcy bo ciągle jest w serwisie. Tablet który pierwszy kupiłem nie działa, a tablet żony co prawda działa, ale jak chce.

NIGDY WIĘCEJ TABLETÓW KIANO. BARDZO AWARYJNE. SERWIS TRAGICZNY
.adsl.inetia.pl | 02.09.2016, 22:09
R E K L A M A
Default user logo
totylkoawaria

Opinia negatywna

Moja OPINIA odnośnie komentarzy z ip .static.ip.netia.com.pl podpisane nickiem typu Ala, Ania itp. , 3,4 zdaniowe bez konkretów i obowiązkowym Polecam! na końcu to moim zdaniem piszą ludzie którym płaci się za marketing w sieci. Do tego leniwi ludzie ;) od kwietnia usilnie promują Kiano Elegance 5.0 w sposób tak naiwny i leniwy nie zmieniając praktycznie sposobu pisania ze aż chyba wyśle maila do Kiano ze niepotrzebnie kasę wydaja na takie nieudolne działania marketingowe. Chyba ze to leming siedzi na pensji kiano i odrabia pańszczyznę. Prośba do moderatorów o jakieś działania - choćby sprawdzenie puli ip autorów. No chyba że Wam zwisa kalafiorem (ładne polskie słowo) jakość komentarzy.
Zidentyfikowany spam jest wycinany. Poza tym obowiązują zasady regulaminowe. Komentarze, które są zgodne z regulaminem - przechodzą. Możemy oczywiście ustawić wymagania tak, żeby bez przynajmniej trzech słów ze słownika wyrazów obcych i dwóch zdań wielokrotnie złożonych komentarz nie przechodził. A może 4 i 3? Jak sądzisz? Gdzie i w którym miejscu ustawić probierz jakości komentarzy? Czytelnik ma swój rozum - na co Twój komentarz jest potwierdzeniem. Moderatorzy muszą działać w ramach możliwości, bo inaczej łatwo skrzywdzić kogoś uczciwie, ale nie do końca elokwentnie komentującego. To tylko komentarze - przy czym większość negatywnych. Pozwól innym czytelnikom również myśleć. Uwierz w ludzi; serdecznie namawiam. (jf)
.dynamic.chello.pl | 08.08.2016, 22:08
Default user logo
nowy

Opinia negatywna

jak chcesz w chorobę to kup kiano a po serwisie pożal się boże na pewno udasz się do psychiatry. Nigdy wiecej kiano a tym bardziej te ich dziadowskiego serwisu.
.internetia.net.pl | 29.07.2016, 16:07
Default user logo
FAZER

Opinia neutralna

No cóż... dałem się zrobić w balona.. zakupiłem tablet KIANO (strasznie głupia nazwa).. i przewiozłem się na nim... było by wszystko ok gdyby naprawili drobną usterkę...a nie dodatkowo zepsuli... tablet na gwarancji a oni każą mi płacić za naprawę 250zł plus 30 za przesyłkę, usterka to wygięcie blaszek w porcie USB.. po dłuższej batalii mailowej z serwisem tejże firmy... poddałem się.. nie uzyskałem żadnych informacji.. na jakiej podstawie oszacowali tą usterkę, mimo wielokrotnych próśb jakie testy przeprowadzili, nie odpisali.. zakładam że sami zepsuli i każą zapłacić konsumentowi...podobno nastąpiło zwarcie i płyta główna się zawiesiła i to jest według nich moja wina bo to jest usterka mechaniczna... na razie oczekuje aż wróci tablet bez naprawy bo na pewno nie będe płacił takiej kwoty.. dla zasady zamierzam zwrócić się do Państwowej Inspekcji Handlowej... zacznie się batalia... nie odpuszczę.. odezwę się później... na dzień dzisiejszy chce tylko napisać ... każdemu kto zamierza zakupić jakiś produkt tej firmy.. NIE RÓBCIE TEGO nie warto SZKODA NERWÓW I PIENIĘDZY... beznadziejny sprzęt a serwis tragiczny...
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 26.07.2016, 13:07
Wszystkich opinii: 177. Pokazuję od 91 do 100. Opinie nie są weryfikowane.


Ostatnio przeglądane

mGSM.pl na YouTube

mgsm-premium-icon-small KONTO PREMIUM od 4,92
zł/mies