Madok
Opinia pozytywna
Mam laptop tej firmy.Miałem problem z aktualizacja Windows.W sklepie w ktorym kupilem kompletnie nic nie wiedza.Zero pomocy.Zadzwonilem na infolinie ktora od razu mi nie pomogla ale oddzwonili po jakims czasie z rozwiazaniem ktore dziala.Pomimo watpliwosci na pomoc jest zadowolony .Produkt i sama firme oceniam po tym wszystkim pozytywnie.Polecam
.play-internet.pl | 06.01.2017, 13:01
Janz
Opinia pozytywna
Wysyłając mój telefon do serwisu obawiałem się tego co mnie spotka(zwłaszcza gdy sprawdziłem opinie na tym forum). Dziś telefon wrócił z naprawy i muszę ocenić serwis pozytywnie. W moim przypadku po tygodniu urządzenie było już z powrotem u mnie i nie ma z nim żadnych problemów. Także nie taki diabeł straszny ;)
.centertel.pl | 04.01.2017, 16:01
Darma
Opinia negatywna
Witam!
Dzisiaj kupiłam laptop Kiano SlimNote 14.1 i niestety przestał działać po dwóch godzinach.Szkoda,że przed zakupem nie przeczytałam opinii o tej firmie,teraz widzę,że czeka mnie trochę nerwów z reklamacją sprzętu.Jutro idę do sklepu,zobaczę co ciekawego się dowiem.
Dzisiaj kupiłam laptop Kiano SlimNote 14.1 i niestety przestał działać po dwóch godzinach.Szkoda,że przed zakupem nie przeczytałam opinii o tej firmie,teraz widzę,że czeka mnie trochę nerwów z reklamacją sprzętu.Jutro idę do sklepu,zobaczę co ciekawego się dowiem.
.dynamic-ww-02.vectranet.pl | 31.12.2016, 00:12
aks
Opinia negatywna
Jestem nieszczęśliwym właścicielem dwóch tabletów KIANO 8 3G i drugi na Windowsach 8 3G MS. Obydwa były w naprawie już X razy. Ten pierwszy wymieniany już dwukrotnie na nowy egzemplarz, za każdym razem otrzymywałem nowy, ale nie działający o naprawach i ich ilości już nie wspomnę nawet łącznie z wymianą płyty głównej, nie chce na nim działać wiele aplikacji z oficjalnego sklepu, serwis twierdzi, że to nie ich problem. Ten drugi Windowsowy po wielu naprawach jako tako działa, ale zapomnijcie o aktualizacjach systemu, za mało pamięci. Dodam jeszcze tylko, że nie mają części i naprawy przedłużają do 30 dni i to roboczych, co maczkiem jest napisane w warunkach gwarancji. Praktycznie z nich przestaliśmy z żoną korzystać. Postanowiłem, że może będę używał tylko jako nawigację w samochodzie i co, po paru dniach padł odbiornik GPS, a serwis nie ma, znowu 30 dni
Chcecie mieć kłopot, stracić trochę zdrowia i pieniędzy to kupcie coś ze znaczkiem KIANO.
Chcecie mieć kłopot, stracić trochę zdrowia i pieniędzy to kupcie coś ze znaczkiem KIANO.
.adsl.inetia.pl | 19.12.2016, 21:12
jakub123
Opinia negatywna
Szajs i tyle mój tablet po kilku miesiącach użytkowania wyłączył się i do dziś nie reaguje NIE POLECAM !!!
.extreme-net.one.pl | 15.12.2016, 17:12
Zyziek
Opinia pozytywna
Ja osobiście nie narzekam. Posiadam kiano elegance 5.0 i ogólnie jest ok. Przediadłem się na niego z xperi m4 aqua i co do płynności działania systemu jestem pod wrażeniem,działa o niebo szybciej od sony mimo iż ma 2 razy mniejsze parametry. Jeśli chodzi o aparat to już porażka, ale czego można wymagać od nisko budżetowego smartphon-u. No i zasięg był kiepski,ale to naprawiłem własnoręcznie wklejając większą antenę, bo jeśli chodzi o oryginał to sobie jaja zrobili wstawiając blaszkę 3 na 3 mm. Czekam na aktualizację chociaż do androida 6.0
.neoplus.adsl.tpnet.pl | 14.12.2016, 19:12
Kiwi
Opinia neutralna
Mój kiano zepsoł sie po 3 dniach uzytkowania telefonu wylacznie w domu.... zepsul sie przycisk blokowania/wylanczania tel. Oddalam tel do naprawy tam uslyszalam od pani ze zamiast czekac 2 tyg na tel bede musiala czekac miesiac a nawet nie wiadomo czy nie dluzej... Teraz czekam na dalszy rozwój sytłacji
.play-internet.pl | 08.12.2016, 21:12
sylwia
Opinia negatywna
Koszmarna firma. Juz po tygodniu od zakupu grzal sie i zawieszal. Oddalam do reklamacji raz, drugi, trzeci i za kazdym razem wymienili plyte glowna. Teraz ide z tym do rzecznika praw konsumenckich i niech on dziala, bo mi szkoda nerwow.
.play-internet.pl | 07.12.2016, 14:12
mechaniczne uszkodzenie
Opinia negatywna
Mam niestety ten sam problem co większość wypowiadających się osób tzn mechanicznie sam uszkodziłem tablet a dokładnie gniazdo USB popularne stwierdzenie serwisu. Jeżeli tak dużo istnieje niezadowolonych klientów tego serwisu to może warto poinformować sklepy, które nam te urządzenia sprzedały. Ja osobiście kupiłem w Media Markt więc jak mi odmówiono naprawy gwarancyjnej to kolejne urządzenia zakupiłem już w Saturnie bo byłem wściekły na MM. Warto zawsze spróbować, przecież powinni poprzeć swoich klientów aby ich nie tracić.
.router7.tygrys.net | 06.12.2016, 21:12
Renia
Opinia neutralna
Również zakupiłam Kano, który w krótkim czasie użytkowania nie dał się już włączyć, teraz proponują mi naprawę za 160zł + 30zł transport. Twierdzą, że jest to uszkodzenie mechaniczne z mojej winy. Czytając Wasze komentarze wpadłam na pomysł zbiorowego oskarżenia ich o wyłudzanie kolejnych pieniędzy za pośrednictwem wadliwych tabletów, bo tak dokładnie to widzę. Co o tym myślicie... nie dajmy się wykorzystywać!
Ja tylko chciałbym przypomnieć, że nasz serwis nie służy do tego. Są w Sieci miejsca, gdzie udzielają się prawnicy - tam można zakładać na forum tematy i rozmawiać. Wiem, że Google wypluwa ten właśnie artykuł, ale on dotyczy konkretnego urządzenia - i o nim tu można rozmawiać. W kwestii sporów konsumenckich polecam specjalistyczne strony internetowe. Pozdrawiam. (jf)
Ja tylko chciałbym przypomnieć, że nasz serwis nie służy do tego. Są w Sieci miejsca, gdzie udzielają się prawnicy - tam można zakładać na forum tematy i rozmawiać. Wiem, że Google wypluwa ten właśnie artykuł, ale on dotyczy konkretnego urządzenia - i o nim tu można rozmawiać. W kwestii sporów konsumenckich polecam specjalistyczne strony internetowe. Pozdrawiam. (jf)
.96.191.153.ipv4.supernova.orange.pl | 17.11.2016, 12:11